vineri, 11 februarie 2011

MTK Budapesta-FC Vaslui 2-0 (0-0)
S-au impotmolit!
u Galben-verzii s-au recunoscut invinsi in fata celor de la MTK Budapesta, echipa aflata pe locul 12 in prima liga maghiara. Vasluienii au evoluat mai bine de un sfert de ora cu un om in minus, dupa eliminarea lui Silviu Balace.
Prima repriza a fost una echilibrata, cu faze de gol la ambele porti, insa fara rezultat pe tabela. In partea a doua au aparut duritatile in joc, iar ungurii reusesc sa deschida scorul prin Vukmir ('53). La acest scor, vasluienii raman cu un om in minus pe teren, dupa ce Silviu Balace vede cel de al doilea cartonas galben ('74).
Adversarul lui FC Vaslui profita de acest aspect, iar dupa numai cinci minute stabilesc rezultatul final, prin Matei ('79).
Viorel Hizo a inceput partida cu Cerniauskas-P.Jovanovic, Farkas, Papp, Balace-Gheorghiu, Genchev, R.Costin, L.Sanmartean-Adailton, Yero Bello. In partea a doua a fost rulat tot lotul, mai putin Wesley, Rivas si Canu, accidentati. (Cristi LAPA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Vaslui, Vaslui, Romania
Sunt un berbec incapatinat, care adora drumetiile si natura. Imi place sportul, in special fotbalul, insa ma pricep si la handbal si atletism. In prezent sunt corespondent permanent la Gazeta Sporturilor, redactor la cotidianul "Obiectiv de Vaslui" si sunt realizator de emisiuni tv. Deviza mea este "Traieste clipa!". Am terminat Facultatea de drept, insa jurnalismul sportiv ramane la sufletul meu.

maidanul de langa bazar

maidanul de langa bazar