duminică, 10 octombrie 2010

Hizo, mantaua Vasluiului in vremuri tulburi


u Viorel Hizo a fost rechemat pe banca Vasluiului, pentru a duce echipa in fruntea clasamentului ligii intai.

“Dulaul” l-a inlocuit pe Lopez Caro. Acesta este considerat salvatorul Vasluiului, conducatorii gruparii galben-verde considerand ca acesta este cel mai in masura sa readuca echipa in lupta pentru podium. Viorel Hizo a revenit la Vaslui cu chef de treaba, neavand timp de menajamente. Dupa ce s-a informat despre situa]ia din lot de la Wesley si Canu, noul antrenor al vasluienilor a trecut la treaba, iar primul jucator apostrofat de Hizo a fost bulgarul Genchev.
De altfel, la primele sedinte de pregatire, Dulaul a imbinat exercitiile fizice ce cele cu mingea, facandu-si o prima impresie legata de potentialul formatiei galben-verde.
“Mi-am dorit sa revin in liga intai. Am vorbit in permanenta cu domnul Porumboiu. Vasluiul e o echipa cu un lot valoros si poate reveni in lupta pentru podium. Trebuie sa lucram cat mai bine pentru a iesi din pasa proasta. Mai sunt sanse la titlu”, a spus Viorel Hizo, care l-a mai adus in staff-ul tehnic pe Dorin Zotinca, iar de pregatirea portarilor se va ocupa Ioan Mangeac, tehnician care a lucrat si alaturi de spaniolul Lopez Caro.
Hizo a mai fost principal la gruparea vasluiana in doua randuri. Prima oara a stat pe banca Vasluiului in sezonul 2006-2007, iar a doua oara in 2008, cand a reusit sa duca echipa galben-verde din cupa Intertoto in play-off-ul Cupei UEFA, Vasluiul fiind eliminata de Slavia Praga, dupa 0-0 in deplasare si 1-1 pe teren propriu. (Cristi LAPA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Vaslui, Vaslui, Romania
Sunt un berbec incapatinat, care adora drumetiile si natura. Imi place sportul, in special fotbalul, insa ma pricep si la handbal si atletism. In prezent sunt corespondent permanent la Gazeta Sporturilor, redactor la cotidianul "Obiectiv de Vaslui" si sunt realizator de emisiuni tv. Deviza mea este "Traieste clipa!". Am terminat Facultatea de drept, insa jurnalismul sportiv ramane la sufletul meu.

maidanul de langa bazar

maidanul de langa bazar